woensdag 1 januari 2014

Gelukkig nieuwjaar!

Gelukkig 2014 iedereen! Ik hoop dat jullie allemaal fijne feestdagen hebben gehad, en er weer lekker tegenaankunnen.

Mijn goeie voornemens dit jaar:

  • Wat gaan doen met het idee om mijn opleiding weer op te pakken
  • Weer vaker met mijn zussen afspreken
  • Meer aan liefdadigheid geven
  • Weer naar de kerk gaan
  • Vega gaan
  • Mijn e-mail niet zo op laten lopen
  • Weer een danscursus nemen, en deze keer afmaken
  • Daten
  • Vaker mijn kleine autootje nemen
  • Regelmatiger gaan squashen, zodat ik afspraken kan maken met partners
  • Iets nieuws gaan leren
  • Er vaker voor mijn vrienden zijn

6 opmerkingen:

Richard zei

Gelukkig 2014 Zondares! Moge al je wensdromen uitkomen!

En ook alle lieve lezers en lezeressen de beste wensen voor dit nieuwe jaar.

Richard

Anoniem zei

Beste Wensen Zondares! Met jou kan het niet verkeerd gaan!

Ik ga in elk geval elk stukje van je lezen, hoop mijn wandelroutine ook dit jaar lekker bij te houden.

Mijn ervaring is dat je ook in het klant-zijn een jarenlange groei kan doormaken, waarbij veel beperkingen, die je in je stukje over relatiedenken en pooiers (dat ben ik niet hoor) aangeeft overwint.

Laten we ook hopen dat er eindelijk een ommekeer in het beleid plaatsvindt.

Nog een paar links opgepikt:

http://www.cato-unbound.org/

(link zal met het volgende issue wel veranderen)

En deze Europese club schijnt achter het Franse klantenverbod en het lobbyen tegen prostitutie in veel landen te zitten:

http://www.womenlobby.org/

Waar ik ook veel nuttigs en leuks uit haal zijn de twitters van
KleinHoertje:

https://twitter.com/KanStaandPijpen

Serena zei

Ik wens alle collega's/lezers/betrokken reageerders een gelukkig, gezond en gezegend 2014!

Zondares zei

Mijn reactie-paneel doet het weer. Hopelijk blijft dat zo!

Unknown zei

Gelukkig nieuwjaar.
Ik neem me voor om wat ik me voor neem ook te doen.
Co.

Anoniem zei

Wat ben jij toch een mal verknipt fatsoensrakkertje.