maandag 4 juli 2011

Rauwe kut

Toen ik net begon, was ik over één ding bezorgd. Ik had nog niet zoveel nagedacht over SOA, want ik neukte tòch met condoom, en over mijn klanten maakte ik me helemaal geen zorgen. Maar ik maakte me bezorgd over dat ik mijn kut zou verslijten. Achteraf vind ik het een beetje lachwekkend, maar ik nam dat heel serieus.

Ik had al best wat ervaring met seks toen ik begon, maar dat was natuurlijk niet met harde doorwerk seks. Ik had ervaring met vriendjes, scharrels, en mannen waar ik wat van gedaan wou krijgen. Natuurlijk zaten daar ook wel hele-dagen-sessies bij, en ik had ook wel meer dan één man op een dag gehad, maar ik maakte me toch zorgen.

Toen ik nog aan mijn eerste vriendjes toe was, was ik iedere keer beurs na het neuken. Het was soms echt pijnlijk. Toen ik later wat meer los ging, werd dat heel veel minder. Toen was het nog maar af en toe. Nu is het bijna helemaal weg, behalve bij mijn kleine schaamlippen. Die worden soms meegetrokken, en dat wordt soms wel pijnlijk.

Er wordt nogal lullig gedaan over vrouwen met veel ervaring, die noemen ze "uitgewoond." Nu vind ik dat raar en kinderachtig, want het slaat nergens op. Toen nam ik het serieus. Het is natuurlijk onzin, want waarom zou je kut verslijten, en zijn pik niet? Je kut is gewoon een spierbundel, en die wordt alleen maar sterker. Mensen vergelijken zovaak een kut met een anus, want die verslijt wèl. Die is gemaakt van zachte weefsels, die beschadigd raken.

Dat hoeft niet te zeggen dat je kut niet kapot kan. Met een pik kan ik heel veel hebben, en als ik een beetje oppas kan ik elke maat wel aan. Het is ietsje meer werk met een hele grote, maar eigenlijk is het meer dat ik wat luier kan zijn met een gewone pik. Maar als een klant zijn vingers gebruikt, is het heel anders.

Vingeren lijkt makkelijker, omdat vingers kleiner zijn dan pikken. Maar ze zijn ook véél harder, ze zijn véél sterker, en ze hebben nagels. Bovendien kunnen vingers heel vies zijn. De meeste mannen kunnen niet vingeren, ze hebben meestal gewoon geen idee. Dat is ergens wel vreemd, mensen werken de hele dag met hun handen, dan is het niet omdat ze niet gewend zijn met hun handen gebruiken.

Je moet ze toch een beetje hun gang laten gaan. Ik heb wel periodes gehad dat ik het gewoon echt niet wou hebben, maar een man niet laten voelen heeft wel een vervelende lading. Je komt er gewoon niet fijn door over. Dus dan moet het maar, maar elk moment sta ik klaar om te zorgen dat hij me niet echt pijn doet.

Het zijn niet eens de ruwe mannen waar je het meeste last van hebt bij het vingeren. De gewone, rustige mannen zorgen voor de meeste ongelukjes. Gewoon per ongeluk ergens met zijn nagel aan blijven hangen bijvoorbeeld, of de hele tijd hetzelfde plekje droogwrijven. Dat is wat er het meeste misgaat.

Als je dan eenmaal zo'n plekje hebt, dan blijf je dat de hele dag nog voelen. Dan heb je een rauwe kut, en dat werkt niet lekker. Dat zorgt ervoor dat je niet vanzelf in je ritme komt, en je bent snel afgeleid. Vooral in moeilijke standjes wil je dat eigenlijk niet hebben. Als het echt niet soepel gaat, stel ik weleens voor aan de klant om maar zonder meerprijs anaal te gaan. Zo kost het me zelfs nog geld, dat vingeren! Maar vingeren is niet de enige manier dat je dat krijgt.

Wanner je een droog plekje hebt, ben je de rest van de dag bezig met glijmiddel. Ik ben gelukkig nat genoeg van mezelf, en ik heb nietzoveel vocht nodig als toen ik een klein meisje was. Maar ik heb soms ook een beetje extra nodig, en dat is dan iedere keer als ik ermee ga werken een discreet likje. Dat maakt het ongemakkelijk voor me. Ik kan de hele dag moeiteloos door met mijn eigen vocht, maar glijmiddel wordt altijd klef en plakkerig na een kort poosje. Gelukkig is aan het eind van de dag er aloe vera gelei. In dit vak kan je soms de hele dag met je eigen vocht, maar glijmiddel is echt geen luxe. Ik ben natter geworden, waarschijnlijk kan je die kliertjes ook trainen.

Een ander probleem is de mannen met een dikke borstel boven hun lul. Schaamhaar is meestal niet zo'n probleem. Het is een beetje muf, en misschien is het een klein beetje onhygiënisch, maar van de meeste mannen heb je er nietzoveel last van. Sommige mannen hebben alleen een hele harde soort schaamhaar, die je rauwmaakt.

Ik hou toch al wel van geschoren mannen, maar bij deze kerels is het zo erg dat ik me weleens heb afgevraagd of ik er geen blaasontsteking van kreeg. Ze zijn zich natuurlijk van geen kwaad bewust, maar ik zorg met die mannen wel altijd dat ik met ze meedein als ze op hun diepst zijn. Dan schuren ze er in ieder geval niet zo langs.

Als een man grof en hard schaamhaar heeft, dat hij niet bijhoudt, dan kan je ook geen missionaris doen na doggystyle. Hij heeft dan eerst met zijn bos schaamhaar langs je bilspleet geschuurd, en daarna gaat hetzelfde haar over je plasgaatje, en dat moet je niet laten gebeuren. Daar krijg je hele erge blaasontstekingen van.

Ik heb weleens last van een rauwe kut van gewoon werk, en dat is bijna altijd een schaamlipje dat gaat zwellen. Als dat gebeurt, heb ik er dagenlang last van. Ik ben er wel vaker mee langs dokters geweest, en meestal vinden die dat ik niet zo moet zeuren. Mijn huisarts is gelukkig eentje die mijn werk wat serieuzer neemt, en die begrijpt dat het een echt probleem is. Helaas is de enige oplossing om mijn schaamlippen wat bij te laten werken. Daar ben ik niet tégen, maar ik ga het niet zómaar doen. Ik moet er nog goed over nadenken.

Na jaren werken met mijn doos ken ik haar best wel goed. Ik heb geen last van al die voorzichtigheid die ik vroeger had. Ik paste altijd heel goed op, ik raakte mezelf daar alleen maar lichtjes aan, want ik dacht dat het anders zo makkelijk kapot ging. Dokters doen dat nu nog, die behandelen het zo voorzichtig dat het genant wordt.

Mannen die mij nog niet zo goed kennen, beginnen vaak heel voorzichtig. Pas als ze wat ontspannen komen ze erachter dat ze zo hard mogen gaan als ze willen, omdat ik het veel harder aankan dan zij. Dat vinden ze soms heel bijzonder. Dat is wel lastig als dan ook meteen wordt gedacht, dat ze zo hard kunnen vingeren als ze willen. Mijn kut is sterk, maar tegen een mannenhand kan hij niet op!

Wat mannen voor ideeën hebben bij mijn kut is soms ook lachwekkend. Er zijn mannen die eerlijk denken dat je helemaal geen gevoel meer hebt in de doos, omdat je een hoer bent. Die raggen maar wat, en ze zijn verbaasd als je kan voelen dat het condoom te los zit. Waar ze dat idee vandaan hebben begrijp ik niet, het staat nooit zo expliciet in de media.

Met het meer ervaring opdoen mee, heb ik ook een duidelijker gevoel in mijn kut gekregen. Ik kan nu het verschil voelen tussen dingen die bij me naarbinnen gaan, wat ik vroeger niet kon. Ik heb voor de prostitutie weleens gehad dat ik niet wist of hij nou een condoom omhad. Dat kan ik me nu niet meer voorstellen. Ik ben niet gevoeliger geworden, en ik heb veel minder pijntjes, maar ik kan nu wel beter voelen wat er nou gebeurt in mijn kut. Dat vind ik zelf erg fijn.

Helaas, als je meer gewend bent, wil je ook meer. En de meeste mannen zijn dat niet gewend. Ze kunnen het misschien ook niet. Ik wil graag technisch goed genaaid worden, en als ik dat niet krijg blijft er de hele tijd zo'n gevoel van ontevredenheid. Ik weet wat ze kan, maar ze komt er niet heel vaak aantoe. Ik geniet enorm van die momenten dat het wel kan, dat is seks zoals ik me vroeger niet kon voorstellen.

Je kut kan kapot, maar je kan hem sterk maken door hem veel te gebruiken. Als je er te weinig mee doet, gaat hij juist makkelijker kapot als je eens een ongelukje hebt. Je wordt niet minder strak, alleen maar strakker. Je wordt niet minder gevoelig, en je wordt gemakkelijker met jezelf. Je moet goed zijn voor je kut, maar het is een deel van je lijf dat moet oefenen, zoals alles met je lijf. Het is volgens mij niet gezond om je hele leven een kinderkutje te houden.

Ik ben blij met mijn kut. Ik heb haar pas leren kennen toen ik een poos met dit werk bezigwas, vreemd genoeg. Daarvoor was ze toch een beetje een raadsel voor me. We leren in de boeken, op school, van vriendinnen en de TV toch heel veel onzin, maar als je die niet meer accepteert, kan je een hoop leren van gewoon ervaring.

21 opmerkingen:

Anoniem zei

Besneden?

Anoniem zei

hey zondares of andere vrouwen

Ik ben een man en voor mij is een beetje moeilijk voor te stellen wat er juist met een 'rauwe' kut bedoeld wordt.

kan iemand dat specifieker omschrijven?

maria zei

Als een man grof en hard schaamhaar heeft, dat hij niet bijhoudt, dan kan je ook geen missionaris doen na doggystyle. Hij heeft dan eerst met zijn bos schaamhaar langs je bilspleet geschuurd, en daarna gaat hetzelfde haar over je plasgaatje, en dat moet je niet laten gebeuren. Daar krijg je hele erge blaasontstekingen van.

Dat klopt niet zondares. Als jij schoon bent van achteren krijg je van je eigen geen blaasontsteking, dat kan helemaalniet, alleen als er darmbakteries in die man zn schaarhaar zitten dan kan het.

Anoniem zei

Mooi geschreven. Jij kent je eigen lichaam perfect, maar dat is me al eens eerder opgevallen.
Je legt helder uit hoe en waardoor een rauwe kut ontstaat. Gek dat ik daar nooit over nagedacht heb. Een eye-opener!

Anoniem zei

Wat een geklets, schaamhaar is natuurlijk, daar kan je geen last van hebbebn.

Anoniem zei

Schaamhaar is natuurlijk, daar kun je geen last van hebben? DAT noem ik pas onzin.

Anoniem zei

als je zo n gespierde kut hebt, dan moet je er ook truukjes mee kunnen


heb je al eens geprobeerd een okkernoot te kraken, een bierflesje of een pot mayonaise te openen, een halve sinaaspappel leeg te persen of een ei in de pan te schieten

Anoniem zei

Hihi, geweldig!!!

Anoniem zei

Je vertelt een hoop over de technische dingen, maar wat van liefde? Je gaat helemaal voorbij aan de emotie.

Anoniem zei

wat een kutstukje

Anoniem zei

Hahahaha, ik lach me rot, wat een steengoeie reacties!

Anoniem zei

Ja, zoals 1 van de comments hierboven zei "schaamhaar is natuurlijk" ... maar er zijn verschillen. De ene man heeft zacht schaamhaar, de ander schuurpapier, en dat kan zeker wel gaan irriteren waar de clitoris zit en het plasgaatje, en als dat schaamhaar dan ook nog eens smerig is, waar dus bacterieen mee gemoeid zijn, kan je wel degelijk een blaasontsteking krijgen ! Sommige kerels wassen wel hun pik maar niet hun zak of schaamhaar en bilspleet ... bah, wat vies ! en ook onbegrijpelijk ! Zondares houdt echt haar eigen bilspleet wel schoon hoor, net als de rest van haar lichaam.

Zondares : Ik zou toch eens overwegen je schaamlippen te laten verkleinen. Geloof mij, het is het zo waard. Je bent van heel veel klachten af en het wordt heel netjes en mooi gedaan. De pijn valt erg mee, alleen de eerste dag, maar jij zou ook 2 weken erna zonder seks als een ander probleem ervaren.Zou je dus helaas in een vakantie-periode in moeten plannen.

Anoniem zei

Leeuwen zijn ook natuurlijk...

Ik zie hier vaak reacties staan die gaan zeuren over dat Zondares het niet over de liefde heeft. Ja dat is ook helemaal het onderwerp niet van dit stukje! Ze moet wel een beetje bij het onderwerp blijven. Bovendien heeft ze in oudere blogberichten ook stukken over vriendjes staan. Als je even gaat zoeken dan ga je dus zeker wat vinden. En doe dat alsjeblieft, want die eeuwige comment dat zondares het niet genoeg over de liefde heeft wordt nou wel oud.

Anoniem zei

Schaamhaar is niet hard, het is een lief zacht kussentje, waarmee je je geliefde "zoent". Als je dat weghaalt, wordt het zo kaal bonken.

Ik hoop voor je dat je ook ooit een echt vriendje vindt, waarmee je het ook eens op een andere, persoonlijke manier kan meemaken.

Anoniem zei

OMG, een blog waarin een seksueel verknipt iemand sekstips geeft!

Anoniem zei

He zondares, je hebt helemaal gelijk.
Met name die laatste zin.
Wijsheid is enkel mogelijk doormiddel van levenservaring niet dmv leren, leren doen we mijnsinziens namelijk niet.

Beter.. of beter gezegd genuanceerder door 't leven gaan maakt ons opener & socialer, daar leren we meer van dan de welbekende indoctrinatie kanalen a la tv.
vroeger zeiden machtshebbers dat we naar hen moesten luisteren vanwege hun connectie met god.
vervolgens werd het de roverheid met vaak verkeerde regels.
nu zijn het sectoren waarin bedrijven pretenderen goede dingen voor ons te doen.

All onder het mom: academici & beleidsmakers know best..
Mensen die hun eigen belang & ego dienen onder het mom van: ikke, ikke, ikke, ikke..

wij als onafhankelijke slaven should make them fall hard..
/statement

ot: mooi stuk, maar voor mij niet echt vernieuwende info.

'de wandelende maagd'

Anoniem zei

De kut sterker maken en houden door het principe van "use it or lose it". Zie ook: http://www.webmd.com/sex-relationships/features/sex-use-it-or-lose-it

Johan zei

Je schrijft dat je erover nadenkt om je schaamlippen wat bij te laten werken.

Dan moet je beslist eerst naar deze film op internet kijken: The Perfect Vagina op:
http://topdocumentaryfilms.com/perfect-vagina/

Dan zie je hoe PIJNLIJK dat is en hoe VERMINKEND.

Je bent dan in één keer genezen van de gedachte om je schaamlippen te verkleinen.

Persoonlijk vind ik een kut met schaamlippen veel aantrekkelijker dan een kut zonder.

Zondares zei

Maria, je bent nooit helemáál schoon in je bilspleet, je laat de hele dag windjes enzo. Dat is niet héél vies, maar je krijgt er genoeg bacterien van die niet in je vagina-omgeving mogen komen.

Anoniem 6 juli 2011 06:23, dat is een leuke koppeling.

En als ik wat aan mijn schaamlippen laat doen, doe ik dat verantwoord en bewust.

Unknown zei

"Ik wil graag technisch goed genaaid worden": Daar mis ik dus heel erg nadere uitleg.
Co.

FuckB o zei

Kan ik jou uitwonen?