maandag 16 mei 2011

Nymfomaan

Je komt weleens tegen dat een man op zoek is naar een nymfomane. Dat schrijft hij dan echt zo in zijn mail, of op Hookers. Er zijn ook meisjes die zichzelf als een nymfo adverteren. Er is dus best markt voor.

Nymfomanie is volgens Wikipedia:
Nymfomanie is een vorm van seksualiteit bij vrouwen die gekenmerkt wordt door een libido dat sterker ontwikkeld is dan in de betreffende cultuur als normaal wordt ervaren. De term heeft vaak een negatievere bijklank dan de algemene term hyperseksualiteit.
Voor mannen heeft nymfomanie helemaal geen negatieve bijklank, dus Wikipedia heeft het niet helemaal goed. Ze behandelen het alleen, alsof het een soort van legende is. Er zijn genoeg mannen die denken dat alle vrouwen die opwinding laten zien, het faken.

Waar die mannen natuurlijk gewoon naar op zoek zijn, is een vrouw die lekker los gaat. Ze hebben hun buik vol van vrouwen die het een beetje laten gebeuren, en die er zelf een beetje ongeïnteresseerd over doen. Dan heb ik het niet alleen maar over broodmeisjes, maar ook over hun vrouw thuis.

Als een man dus zegt dat hij een nymfo zoekt, wil hij een vrouw die uit zichzelf al geil is, en die lekker met hem wìl geilen. Zoeentje die ook graag sekst, net als hij. Eigenlijk willen ze meestal gewoon niet wéér de enige zijn die opgewonden is. Dat hoor ik echt het meest. Er zijn er ook bij die gewoon geen sodemieter willen doen aan voorspel en er zo vanaf willen zijn, maar die zijn er niet zoveel.

Er is dus een officiële definitie voor nymfomanie, het is dus een echte ziekte. Maar daar heb ik het hier even niet over. Ik heb het over wat iedereen op straat bedoelt, als je ze vraagt naar nymfomanie. Dan hebben ze het over vrouwen die seksueel net zo hongerig, of net zo agressief zijn, als mannen. Of meer.

Ik denk dat het daarom gaat. Er zijn best wel veel mannen die zich eigenlijk een beetje schamen omdat zij voelen dat ze zich altijd een beetje opdringen aan vrouwen. Dan krijg je op school bij voorlichting te horen dat dat slecht is, en van hun ouders ook dat het onbeleefd is. Die mannen voelen altijd een beetje schaamte, terwijl het gewoon een heel natuurlijke manier is. Mannen moeten vrouwen een beetje verleiden, en een beetje dwingen. Dat gaat gewoon zo.

Dat soort mannen, die het vaak een beetje moeilijk vinden om op die manier met vrouwen om te gaan, willen eigenlijk een vrouw die het initiatief op die manier neemt, zodat zij vrijuit gaan. Je hoeft je niet schuldig te voelen als zij het doet toch? Ik vind het een beetje kinderachtig, maar je ziet het inderdaad weleens zo gaan met van die héle nette mannen die altijd netjes proberen te zijn.

Ik weet wel dat er zoiets is als een Madonna-Hoer-Complex, maar ik vind niet dat dit eronder valt. Want ik heb een hoop mannen gezien, en ik ben het maar héél weinig tegengekomen dat een man zo denkt. Vrouwen wel, die denken juist heel veel zo. Het is een complex waarbij je een nette vrouw bent zonder seks, of een vieze meid die wel aan seks doet, of zich laat gebruiken. Je moet wel goed gek zijn als je zo denkt trouwens.

Maar er zijn er ook wel, die een nymfo zoeken omdat ze bij mijn deur willen komen, en dat ik ze dan wanhopig aan hun stropdas naar binnen sleur, en ze dan zelf neem. Dan denken ze dat ik snakkend zit te wachten, en ze de kleren van het lijf zal scheuren om maar aan mijn sekshonger te kunnen voldoen. En dat willen sommige mannen omdat ze dan geen voorspel hoeven te doen, en een automatisch goede beoordeling zullen krijgen. Die willen wel een wild nummer, maar ze zijn te lui om het te maken. Die bestaan echt.

Er is nogal discussie over of er nou echt nymfomanes zijn, en of ze er zijn in de prostitutie. Er zijn mensen die er verschillende meningen over hebben, en ik denk dat dat meestal ligt aan wat je nymfomaan vindt. Als het al een vrouw is die een seksdrive hééft, dan heb ik nieuws voor je, èlke vrouw heeft een seksdrive. De meeste hebben het alleen nooit ontwikkeld, en zijn seksueel nog kinderen. Ik weet dat ik altijd wat afkeurende reacties krijg als ik dat zeg, maar het is gewoon zo.

Als je vrouwen zoekt, die net zoveel seksdrive hebben als een man van hun leeftijd, dan kan je denk ik wel een heleboel vrouwen tussen de vijfendertig en de zestig vinden. Dan gaat je seksdrive omhoog, volgens mijn oudere vriendinnen, en de mannen juist minder. Dat kan heel frustrerend zijn, maar voor een hoop vrouwen die zich niet zo hebben ontwikkeld kan het juist voor veel meer harmonie in hun relatie zorgen.

Misschien bedoelen ze wel ècht een obsessief-compulsieve seksverslaafde, waar ze dan naar op zoek zijn. Ik denk dat je dan bedrogen uitkomt, want is die wel met lèkker seksen bezig? Ik denk het niet. De mannen met een seksverslaving zijn in ieder geval niet fijn. Het is meer dat ze moeten dan dat ze willen met die mannen. Je voelt je een beetje een hulpstuk met zo'n vent. Die heeft geen aandacht voor je.

Vrouwen die net zo seksueel agressief zijn als mannen zijn er ook wel, maar je wordt afgerekend door je omgeving. Mensen zien het niet als sterk en je eigen pad kiezen, maar je wordt juist gezien als een slet en makkelijk als je je eigen scharrels gaat halen. Ik vind dat onbegrijpelijk! En ik ken ze wel, ook zéker in de prostitutie. Ik ben zeker niet de "ergste" die ik ken, ook. Maar ik ben wel seksueel zeer agressief geworden. Want je moet het wel leren.

Dat wil trouwens helemaal niet zeggen dat er ook wanhoop ofzo inzit bij mij, want dat heb ik totaal niet. Het betekent ook niet dat je mij niet op hoeft te geilen. Of dat ik elke vent zal bespringen hoe hij ook is. Het betekent alleen dat ik een vent in bed trek, als ik daar zin in heb. En misschien verwacht ik dan juist wel veel meer van hem!

Die mannen die nymfo's zoeken, hebben misschien wel dat soort meiden gehad. Zonder dat ze het wisten. We zitten er namelijk best wel tussen. We zijn zeker niet in de meerderheid, zeker niet. Maar ik denk dat als je het werk leuk vindt, je toch al wel door de meeste mensen een nymfo wordt gevonden. En die klanten kunnen best bij ons zijn gekomen zonder het te hebben gemerkt.

Want een nymfo die dit werk doet, krijgt een massa mannen te verwerken hoor! Ik doe er vier of vijf per dag, soms meer, en dat is best wel doorwerken. Achter de ramen is tien niet abnormaal, of als je lang en goed werkt soms wel meer nog. Over de twaalf komt echtweleens voor. Dus zelfs een nymfo heeft niet de kans om wanhopig te worden. Behalve over de kwaliteit! Want juist een nymfo wil goede kwalitèit hebben!

Als zo'n vent bij een nymfo komt en hij denkt dat hij als de Messias wordt ontvangen, dan spreekt hij zo'n meid niet aan natuurlijk. Die krijgt er genoeg zo. Die wordt misschien niet eens opgewonden. Want een nymfo wìl meer, en kàn misschien ook meer, en dòet het ook meer, maar ze is nog steeds een vrouw die gewoon ook een beetje inzet nodig heeft om te genieten. Als je kookt voor iemand die houdt van eten, moet je toch ook juist goed koken?

Dus er zijn bij de prostituees best nymfo's, maar de meeste mannen zijn gewoon te slecht in bed. Als je op zoek bent naar een nymfo, moet je maar eens goed nadenken over wat je nou zoekt, want ik ben hierboven niet zo positief geweest. Er is maar één reden die ik namelijk wel goed vind, en dat is als een man denkt dat alleen een nymfo van seks geniet. En dan heb je nog echt een hoop op te groeien.

Ik denk namelijk dat de meeste van die mannen eigenlijk zoeken naar een meid zonder remmingen, die niet moeilijk en schaamtevol doet. En dat vinden veel mensen al nymfo. Dat is eigenlijk heel raar, dat als je niet iets negatiefs hebt, dat je dan abnormaal wordt gevonden. Als dat echt nymfo is, dan wens ik het iedereen toe. Want lekker leven zonder dat je je schaamt voor iets dat heel gewoon is, is wel fijner.

16 opmerkingen:

Anoniem zei

Een enorme drang om veel seks te willen hebben betekent inderdaad niet altijd dat je een nymphomaan bent. Nymphomanie is zoals je al noemde, een ziekte. Je hoeft er niet blij mee te zijn als je de hele dag door dwangmatig bezig bent met seks, en je de hele dag ubergeil voelt, wat je hele leven beinvloed. Ik spreek gelukkig niet uit ervaring, maar deze ziekte behoort echt tot een reeks dwangneurosen waar veel mannen niet eens over nadenken, die willen alleen maar een super geile vrouw, maar in deze vorm is dat alleen maar zeer lastig. Als je als man de hele dag door met een oncontroleerbare stijve loopt, ben je ook niet blij. Goed stukje zondares !

Anoniem zei

Goed gezegd, Zondares. Helemaal mee eens.

froki zei

... Mannen moeten vrouwen een beetje verleiden, en een beetje dwingen. ...

Dat mannen een beetje moeten verleiden wil ik wel geloven (andersom geldt het in principe ook), maar kk denk dat er wel verschil is tussen verleiden en dwingen.

Anoniem zei

@ froki: Ja,ben ik helemaal met je eens ... Als het dwingen zou worden haak ik meteen af bij een man!

Anoniem zei

dat is het fijne juist aan een "nymfo" voor een man. die hoef je niet te pushen. bovendien is het voor een man soms lastig te zien of een vrouw nou hard to get speelt (juist omdat ze graag een beetje gedwongen wil worden) of echt niet wil

Richard86 zei

Misschien moet je het dwingen niet zo letterlijk nemen. Zoals ik het lees bedoeld ze meer iets in de zin van niet opgeven en doorzetten. Is natuurlijk nog steeds vervelend soms, maar het werkt blijkbaar wel voor veel mannen. En of het dan zo hoort of niet, het gebeurd gewoon zo bij sommige mensen.

Anoniem zei

Hoe was die uitspraak ook al weer?
Iets in de trant van: Het aantal mannen waarvan een nymfomane vrouw droomt is nog niets vergeleken bij het aantal mannen dat van nymfomane vrouwen droomt?
Nou ja, zoiets dus.

Anoniem zei

Mannen dromen vast wel van nymfomane vrouwen, geloof ik best. Maar ik denk dat het minder leuk wordt als ze er daadwerkelijk zo een hebben. Ik ben bij lange na geen nymfomane, maar wil veel seks en ben ook best wel veeleisend denk ik als ik zo die gemiddelde man beschreven zie door zondares in haar blogs. Ik heb er al moeilijkheden mee dat ik veel vaker wil en ook echt altijd ga voor het stevige potje seks. Wordt niet altijd blij ontvangen (moe, druk etc...). En de angst van je vriend wordt dan ook dat je het ergens anders gaat zoeken...

Anoniem zei

Ben jij, zondares, ook een nymfo ?

Gerda Maria zei

Best veel woorden om gewoon maar te zeggen "Mensen schaam je niet om wie je bent of wat je doet. GENIET gewoon zonder meer van de dingen des levens zoals ze zijn"

Daar draait het uiteindelijk allemaal om, toch?

Smile & Enjoy!!!

Opdekop zei

@froki : en toch heeft ze gelijk. Misschien is het woord dwingen wat ongelukkig gekozen, maar ik heb wel al duidelijke resultaten behaald door het roer in de hand te nemen en beetje door te duwen. Het gaat hem natuurlijk niet over echt dwingen, maar op het juiste moment duidelijk de leiding nemen en het halfzachte "nieuwe man" gedoe even achterwege te laten.

Kitty zei

Zondares, je schrijft dat vrouwen op seksgebied net kinderen zijn. Ik moet toegeven dat ik tot 2 jaar geleden ook zo was ja. Maar het was echt verdomd moeilijk om daar doorheen te breken met mannen die gewoon echt waardeloos zijn in bed!!!! Het heeft me echt geremd. De mannen waarmee ik het bed heb gedeeld wisten niks van de vrouwelijke anatomie of waren egoistisch of quasi-egoistisch. Ze wilde mij wel plezieren, maar dan wel op de manieren die ZIJ lekker vonden en daar had ik weinig inspraak in. Het was echt verdomd moeilijk om daarin mijn eigen seksuele weg te vinden. Ik moet eerlijk zeggen dat ik me een beetje aangevallen voel door wat je hebt gezegd, juist omdat ik weet dat ik ook zo'n sukkel op seksgebied ben geweest. Wat mij daar zo van raakt is dat ik het idee heb dat die 'zonde' door jou volledig door de vrouw zelf komt, terwijl je verderop schrijft dat de meeste mannen echt waardeloos zijn in bed. Toen ik je stukje las ging er gelijk een lichtje bij me branden.

Dus ja, vrouwen zijn op seksontwikkeling net kinderen en mannen zijn net kinderen in de uitvoering van seks. Houdt elkaar in stand!

Zondares zei

Goed, dwingen is misschien misleidend, maar het is een soort van onder druk zetten. Dat is wel vaak nodig om de dingen op de rit te houden.

Kitty, mannen kunnen er inderdaad ook niets van, maar als mannen en vrouwen elkaar de schuld kunnen geven, komen we nooit verder.

Anoniem zei

Ik, man, herken me in je opmerking over dwingen.
Graag hoor ik van een vrouw aan het begin van liefdesrelatie dat ze wil (als ik vraag of vriendin wil zijn, daarna komt de sex wel een keer), maar dat gebeurt nooit (tot nu toe). Altijd of te vroeg of nog niet weten of een keer bleek achteraf hard to get spelen.
Kan ik hELEmaal niet tegen. Wil geen enkel risico op misverstanden!
En bedoel het serieus, wil geen spelletje en geen spelletje spelen (pas in relatie is spelletje spelen leuk).
Ben in bed erg vrouwvriendelijk, echter pas achtergekomen (vooral zelfvertrouwen) door flink aantal collegas van je te bezoeken... en normale vriendin is niet meer dan kussen en voelen tot nu toe. Vrij groot verdriet van me nu ik richting de 40 ga...

Unknown zei

"èlke vrouw heeft een seksdrive. De meeste hebben het alleen nooit ontwikkeld": Ik geloof dat ze door de maatschappij gehersenspoeld zijn (geen slet genoemd willen worden)("je wordt afgerekend door je omgeving"), zoals je schreef.
Co.

Anoniem zei

ik ben een nymfomane en het is inderdaad lastig om je eeuwige honger te stillen wat echt niet lukt maar alleen maar erger word