maandag 26 oktober 2009

Soldaten

Soldaten zijn aparte klanten. Ik had ze vaker in mijn tijd in de club en achter de ramen, ze komen minder naar de thuisontvangst. Zo nu en dan komt er nog wel eentje, meestal niet in uniform. Dan zijn ze nog steeds herkenbaar, iets van het leger kleeft aan ze. Ze zijn meestal heel netjes op zichzelf, dat valt wel op. Ze hebben ook iets dat ik dan maar direct noem, ze draaien nergens omheen.

Ik vind het wel jammer als ze zonder uniform komen, want ik vind een man in uniform sexy. Het is heel stom, maar ik ga daar nog steeds voor. Een uniform maakt een man wat meer avontuurlijk, het is alsof het wat beloofd. Niet alle uniforms zijn leuk natuurlijk, een brandweerman, politieman of soldaat maken me nat, maar een stadswacht of zo'n beveiliger met zo'n vinkje op zijn jasje zijn meer afknappers. Die worden juist extra saai van hun burgerlijke uniform.

Soldaten zijn beslissers. Ze twijfelen nooit lang, en ze gaan voor dingen. Dat bevalt me super. Vooral de soldaten met de lagere rangen zijn daar heel fijn in. De hogere rangen zijn wat meer als gewone burgers. Je kan ook heel duidelijk merken of een soldaat eentje is die door de bossen kruipt, of dat hij papierwerk doet. Die laatste zijn veel minder zo.

Dat heeft als voordeel, dat je ze nooit bij de les hoeft te houden. Ze zijn niet zo makkelijk afgeleid. Ze zijn heel geconcentreerd bezig met je, en ze weten wat ze willen. Er is geen passief gedoe, ze komen ergens voor en dat zeggen ze je ook. Soms zijn ze een beetje wild, maar dat vind ik niet zo erg. Ik ben zelf ook wel een beetje wild, en als ik zo'n man vertrouw, dan klikt dat geweldig goed. Ze krijgen vantevoren de regeltjes te horen, en meestal zijn ze daar voorbeeldig mee.

Soldaten zijn dus fijne klanten, ook al komen ze haast nooit als vaste klant. Ze gaan de meisjes af, en ze blijven niet zomaar bij je hangen. Dat is niet erg, maar sommige jongens zie je gewoon graag terug. Je kan op ze rekenen om ook af en toe grove grappen uit te halen, maar daar kan ik ook wel tegen.

Als ik eens soldaat heb, en zo'n getraind lijf voor me zie, denk ik altijd meteen dat hij ook wel een grote lul zal hebben. Dat is best stom, want ik zou beter moeten weten. Getrainde mannen, dus ook soldaten, hebben geen grotere of kleinere pik dan de andere. Soms ben ik wel een klein beetje teleurgesteld, maar dat ligt dus gewoon aan mij.

Soldaten kunnen ook heel vervelend zijn. Als groepje zijn ze vooral bij de ramen of club vervelend, want ze zijn luidruchtig en héél onbeleefd. Ze schreeuwen de hele tijd naar elkaar, en soms zoeken ze ruzie met andere klanten. Het zijn gewone jongens, maar dan zonder schaamte voor elkaar, en ze hebben een soort agressie die andere mannen niet hebben. Ze zijn nooit echt gevaarlijk, en het loopt niet uit de hand, maar het is wel heel vervelend.

Dronken soldaten zijn ook vervelend. Soldaten kunnen zich heel erg bezuipen, en dan krijg je niets meer voor elkaar met ze. Impotent en kotsend willen ze dan nog je bezitten, en dat gaat gewoon niet. Dat doorzettingsvermogen wat ze hebben is dan alleen maar heel naar.

Hoe minder ik zeg over dronken groepen soldaten, hoe beter. Ik denk dat het heel makkelijk is om je dat voor te stellen. Gelukkig krijg ik geen groepen langs op mijn werkadres. Een soldaat nu en dan kan wel, maar omdat het bij mij eigenlijk altijd op afspraak is, krijg ik bijna geen dronken mannen. Het was vooral achter de ramen weleens verkeerd.

Soldaten en hoeren zijn al sinds mensenheugenis gekoppeld. Als je het over de een hebt, is de ander om de hoek. Het zijn twee oeroude beroepen, en ze gaan allebei om iets heel dieps in de mens. De hoer met seks, de soldaat met geweld. Twee dingen die de mensen heel erg interesseren, en ze komen leuk samen in mijn nest.

17 opmerkingen:

Pykenike zei

Wederom een interessant stuk! Het stereotype beeld dat ik hier heb van de gemiddelde soldaat wordt hier zeker bevestigd. Grappig wat je verteld over de rangen. Kan me goed voorstellen dat soldaten veel decipline hebben qua regels. Merk je trouwens ook wat aan het intelligentieniveau van deze klanten, en de manier waarop ze met de regels omgaan?

Je laatste alinea is ook zeer juist. Zelf heb ik in Thailand meerdere prostitutieplaatsen gezien die zonder soldaten er nooit geweest zullen zijn geweest.

Ga zo door!

Naizzen zei

Sinds er op Geenstijl naar je Blog gelinkt werd heb ik al een aantal stukjes met veel plezier! gezlezen.
Ik heb je gebookmarked!

Heb altijd wel interesse in de prostitutie gehad. Heb er op mn 17e 1x gebruik van gemaakt, maar dat werd niks door de zenuwen :D

Er zitten wel een paar zielige reacties tussen van een paar gefrustreerde ugly trolls, lekker negeren die losers! Sportief dat je die reacties gewoon laat staan, da's ook negeren ;)

Keep on going!

Greets Naizzen

Bob zei

Hallo Zondares,

Via Geenstijl op jouw blog gekomen en met veel interesse jouw verhalen gelezen.
Je kunt goed schrijven je zou er zelfs een boek van kunnen maken!
Ik heb ook een vraag voor jou,
Heb je ook de techniek in huis om al pijpend een condoom over een piemel te schuiven en zo ja doe je dat dan ook altijd?
Groetjes,
Bob

Anoniem zei

Ja, je hebt gelijk, op de een of andere manier vormen soldaten en hoeren een normale, 'logische' combinatie. Toen ik lang geleden in militaire dienst was viel het me al op dat er niemand moeilijk deed over betaalde seks. Het hoorde gewoon bij de militaire cultuur. Na een grootscheepse of buitenlandse oefening werd er ook altijd tijd gemaakt voor de dames van lichte zeden. Ook officieren en onderofficieren gingen dan mee naar het bordeel. Dat was ook goed voor de onderlinge saamhorigheid.

Voor mij als dienstplichtig soldaat behoorde betaalde sex dan ook min of meer tot de vaste militaire routine. Daar deed je als vanzelf aan mee. In het leger maakten ze een man van me, ook op dit gebied. Het lijkt een cliché, maar het is ontegenzeggelijk waar.

Eigenlijk is het ook heel logisch dat militairen regelmatig naar de hoeren gaan. Als je jong bent, en goed getraind, dan gieren toch de hormonen door je lichaam? Een wip met een prostituee is dan normaal toch?
Ook bij mijn onderdeel was het de gewone gang van zaken. Daarom was het ook gebruikelijk dat je in je militaire uniform naar de vrouwen van lichte zeden ging. Het hoorde zelfs min of meer bij de oefening. De oefening werd ook pas officieel beëindigd als er ruimschoots tijd was genomen voor de nodige sexuele ontspanning. Bijna iedereen deed mee en van schaamte was sowieso al geen sprake.

En het spreekt vanzelf dat we, ook als er geen oefening was, nog vaak genoeg naar prostituees gingen. De stad waar ik gelegerd was, had een goede hoerenbuurt. Daar kwam je je maten nog regelmatig tegen. Niet in uniform, maar gewoon in burger.

In m'n militaire diensttijd heb ik leren hoerenlopen. En dat was goed voor me. Ik doe het nog steeds, te meer daar ik geen partner heb. Het maakt me ook niet uit wat anderen daarvan vinden. Sex hoort voor mij bij het leven. En prostituees zijn er voor mannen zoals ik. Het lijkt simpel, en dat is het ook. Vrouwen als jij voorzien in een normale en menselijke behoefte, zondares. Het is goed dat jullie er zijn. Ik ben blij met jou en je collega's. Kus!

Anoniem zei

Je bent zeker wel blij als er een hele troep soldaten je vol staat te gangbangen, dan heb je in een paar uur genoeg om te zorgen dat je pooier je niet slaat

Anoniem zei

Ieuw, ieuw, ieuw, ik heb opeens een beeld van een vrouw die van seks haar werk maakt en een man die van geweld zijn werk maakt! Gadverdamme!

Anoniem zei

Geenstijlers zijn overal tegen, dus daar trek ik me lekker niets van aan.

Anoniem zei

Ja precies, dat je op mannen in uniform valt!

Anoniem zei

Wat ik me nu meteen afvraag...... zijn er bij die soldaten die een hoge rang hebben (officieren, korporaals, generaals, etc), die de hele dag dus mensen onder zich hebben en orders moeten geven, misschien ook types die als ze bij jou zijn ineens juist heel onderdanig willen zijn?

Dat lijkt me zo'n leuk contrast.....

Zondares zei

Officieren van hogere rang zijn net zo pervers als gewone mannen. Er zitten niet veel meer onderdanige mannen bij.

Soldaten van lage rang zijn juist minder pervers dan gewone mannen, ik kom er niet vaak eentje tegen die iets raars wil.

Segafredo zei

@Zondares: wat bedoel jij als je zegt "pervers"? (Je schreef: "Net zo pervers als gewone mannen"). (Daar verstaat iedereen wat anders onder denk ik).

Segafredo zei

@Anoniem: mooie bijdrage van jou over de militaire cultuur ("Soldaten en hoeren").
Lijkt me een enorme oogopener voor al die vrouwen die mannen-in-uniform aantrekkelijk vinden, maar zich geen seconde hebben gerealiseerd hoe dicht de militaire wereld bij de betaalde-seks vrouwen staat......

Gezien de haat/afkeer van veel vrouwen jegens prostituées zal het, zodra ze er achter komen, hun beeld van militairen wel veranderen denk ik.

Zondares zei

Pervers is de dingen die nog niet geaccepteerd worden. Het gaat erom dat sommige mensen zich erom schamen.

Anoniem zei

Heb je ook wel eens politie-agenten die bij je komen als klant?

een ex-hoofdagent

Zondares zei

Ja, die zijn er. Dat is eigenlijk ook wel ooit een stukje waard.

Unknown zei

Beste Zondares,
"De hoer met seks, de soldaat met geweld. Twee dingen die de mensen heel erg interesseren, en ze komen leuk samen in mijn nest": Dat "geweld" klinkt me voor jou niet leuk in de oren.
Groetjes,
Co.

Anoniem zei

Hallo Zondares,

Al weer lang geleden beloofde je een stukje te schrijven over politieagenten als klant, maar volgens mij heb je dat nog niet gedaan. Komt dat nog? Lijkt me wel interessant om te lezen, trouwens je hele blog is leuk. Alvast bedankt. Groetjes van een tevreden recreatieve
h****nbezoeker!