vrijdag 12 juni 2009

Telefoon

Ik doe de meeste afspraken via de telefoon. Ik zou het graag over de mail doen, maar dat is soms gewoon te langzaam. Meestal krijgt de man mijn voicemail. Ik ben immers bezig. Mijn telefoon staat op stil, en als ik met een klant ben ligt hij in een laatje. Je wil niet dat hij hoort hoe vaak je word gebeld. Dat geeft zo'n man het gevoel dat hij nummer zoveel is. Daar gaan ze niet voor.

De mannen hebben zelf wel een mobiel, natuurlijk. Het gebeurt vaak dat je bezig bent en opeens de Nokia-tune afgaat. Dan moet je snel de man bij de les houden, want gestoord worden kan heel slecht zijn voor zijn erectie. Het moet gewoon even genegeerd. "Bel zo maar terug" zeg ik altijd.

Vandaag had ik een of andere boer in mijn nest, en die werd gebeld terwijl we lagen te naaien. Hij ging meteen uit me, en pakte de telefoon op. Hij belde luidruchtig met een vriend. Het was niet zijn vrouw of zijn baas, dat had ik nog wel begrepen. Hij belde een kwartier lang, onbegrijpelijk. Achteraf probeerde hij zijn tijd nog terug te krijgen. Mooi niet hoor! Gelukkig drong hij niet aan.

Ik voelde me best wel gekwetst toen hij dat deed. Kennelijk vond hij seks met mij niets speciaal genoeg. Dat is wel duidelijk. Ik ben niet graag het derde wiel aan de wagen. Ik vond het maar respectloos. Als je mobiel zo belangrijk is dat je een nummertje onderbreekt, dan zoek je maar iemand anders.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Inderdaad zeer respectloos, dit doe je gewoonweg niet... Wat wél leuk kan zijn is een klant blijven verwennen terwijl hij belt, dan zie je meteen hoe "goed" mannen kunnen multitasken (weet ik jammer genoeg uit ervaring: niet simpel als je gepijpt wordt terwijl je aan het bellen bent met een familielid :p)

Dirk zei

Best wel dubbel: om klanten te ontvangen in een peeskamer die walmt naar de parfum om de geur van de vorige klant te verbloemen omdat Zondares waarschijnlijk weigert de lakens tussen twee klanten te verschonen, zichzelf te douchen en de kamer te ventileren en tegelijk verbouwereerd te zijn over een klant die geen respekt toont voor haar door zijn tijd te benutten voor een telefoongesprek en daarvoor de wip afbreekt. Wellicht wanneer de prostitué de klant wat meer zou respekteren door die in een schone ruimte te ontvangen, pas dan mag zij datzelfde respekt ook terugverwachten.

Unknown zei

Beste Zondares,
Er zijn ook mensen die vragen om gebeld te worden in de hoop dat een ander gaat denken dat ze belangrijk zijn.
Groetjes,
Co.

Unknown zei

Dirk,
Ben jij in een zeikbui?
Co.

Unknown zei


Beste Zondares,
Er zijn ook mensen die vragen om gebeld te worden in de hoop dat een ander gaat denken dat ze belangrijk zijn.
Groetjes,
Co.

Unknown zei

Dirk,
Ben jij in een zeikbui?
Co.