vrijdag 5 juni 2009

Spiraal of pil

Ik heb liever een spiraaltje dan de pil. Dat had ik ook toen ik dit werk nog niet deed. Ik was heel tevreden met mijn spiraaltje. Het plaatsen is even kut, maar dan ben je ervanaf. Ik had er ook geen bijwerkingen van.

Ik had het spiraaltje weg laten halen na mijn laatste relatie, en ik was alleen met de condooms beschermd tegen zwangerschap. Als je dan aan de prostitutie begint, en dus veel mannen per dag hebt, merk je dat condooms niet veilig genoeg zijn. Zelfs ook al zijn ze niet geknapt.

Het spiraaltje was meteen een optie, maar ik merkte toen dat weer gezet was dat het niet lekker ging. Ik had geen rust genomen. Met een spiraaltje ben ik ook langer ongesteld, en dat vond ik heel vervelend met mijn werk.

Dus ik ben aan de pil. Ik kan lekker doorslikken. Ik verlies niet zoveel werkdagen. Het zijn alleen hormonen, dat vind ik niet leuk. Het is alsof ik mijn gevoelens onderdrukt hou. Ik heb nooit de slappe lach als ik aan de pil ben. Ik maak vaker ruzie. Ik weet niet hoe dat komt, maar ik zoek nog steeds naar een andere vorm van bescherming die hetzelfde doet.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey schat, fantastische blog heb je hier! Ik heb in één ruk al je posts gelezen en moet zeggen: ik ben blij een goedgeschreven blog gevonden te hebben van een dame met een interessant beroep ;-)

Zondares zei

Dank je wel! Ik vind het leuk dat je even de tijd hebt genomen om te reageren.

Anoniem zei

Ik (vrouw) heb ook een spiraaltje, en na een poosje hield mijn menstruatie op. Je moet de Mirena maar eens proberen

Zondares zei

Dat duurt een poos, en in die tijd moet ik wel werken. Ik zal de tip onthouden voor als ik pauze neem.

Anoniem zei

Ik vind de Mirena ook ideaal, want mijn menstruaties stoppen wel, maar mijn ovulaties stoppen niet. Ik krijg altijd een grote oppepper van mijn ovulatie, en met de pik moest ik die missen.

Zondares zei

Ik denk dat je "de pil" bedoeld! :)

Unknown zei

Beste Zondares,
Zolang je nog maar wel geil bent als je de pil slikt is het nog te doen.
Groetjes,
Co.