woensdag 25 februari 2009

Verkeerde been uit bed

Soms heb je geen zin in je werk. Dat heeft iedereen wel, denk ik. Meestal werk je met plezier, maar soms heb je het gewoon even gehad. Even niet, het liefst ga je lekker op de bank zitten. Dan wil je het liefst Weddingcrashers opzetten, en een pot vruchtenyoghurt opeten. En vroeg naar bed. Een dagje geen make-up, en even helemaal voor jezelf gaan.

Maar ik heb afspraken, ik heb klanten die wat van me verwachten. Dus dat gaat niet door. Soms moet je toch doorgaan, ook al heb je geen zin. Dat heb je in elke baan, maar in de prostitutie is het wel extra moeilijk. Je moet wel een man in je lichaam toelaten. Ik vind dat meestal juist leuk om te doen, maar op een dag dat je geen zin hebt, is het iedere keer weer moeilijk. Dat is niet fijn. Ik heb meestal geen glijmiddel nodig, maar op zo'n dag gebruik je een hele tube. Je bent op na zo'n dag, en je voelt je kut. Wat een rotbaan is het soms. Je fantaseert die avond over stoppen, en je hebt geen zin in morgen.

De volgende morgen word je wakker, en je voelt je veel beter. Als de eerste twee klanten weer lekker zijn gegaan, denk je helemaal niet meer aan stoppen. Iedereen heeft wel eens een slechte dag.

1 opmerking:

Unknown zei

Bese Zondares,
Met welk been ik ook uit bed stap s'morgens jodel ik niet zoals vogels, die lijken elke dag met feestvieren te beginnen, maar goed daarna is inderdaad niet elke dag even leuk. En alcohol en drugs werken te kort en met dodelijke bijwerkingen. Mensen met slaapverwekkende jobs hebben het misschien elke dag. In een film kunnen ze dat lekker aandikken. Ik zag zo'n film waar een vent met een saaie baan de hele dag als een slaapwandelaar bezig was, om je slap te lachen. Maar dan kwam er een wending waarin ze mekaar kregen die het andere uiterste was.
Groetjes,
Co.