dinsdag 23 december 2008

Kerst

Ik stop met de kerst natuurlijk. Ik ga lekker bij familie zitten, met mijn zussen kerst vieren. De dagen voor de kerst en net daarna zijn wel lekker druk. En je hebt ook een extraatje nu en dan.

De mannen zijn niet guller dan normaal. Integendeel. Ze zijn eerder gierig. Als je een tip zou krijgen, zeggen ze: "Sorry, met de kerstdagen ben ik blut. Het zijn dure dagen he?

Dus geen tips voor hun kersthoertje. Jammer wel, het zou mij namelijk ook wel uitkomen. Ik krijg geen dertiende maand, en geen gratificatie. Kerst is eerder een magere tijd. Maar er is een ding dat ik wel krijg: kerstpakketten.

De ene na de andere klant komt met een fles wijn of een blik dure vis uit zijn kerstpakket. Ik krijg dat toegestopt. Het zijn ook telkens dezelfde flessen wijn en blikken dure vis! Sommige zijn eerlijk en zeggen het gewoon, maar de meeste doen alsof ze aan me gedacht hebben en speciaal voor me hebben gewinkeld. Mannen zijn zo doorzichtig.

Fijne kerst iedereen!

1 opmerking:

Unknown zei

Beste Zondares,
Ja doorzichtig, we zeggen dat we van haar houden alleen maar om we met haar willen neuken, we zijn echte schoften, we gaan ons te buiten aan leugen en bedrog en als we haar helemaal total loss geneukt hebben moeten we naar ons werk, om de volgende dag haar weer hetzelfde aan te doen. En nog zijn er vrouwen die ons niet willen vermoorden. Zondares, ik vind je best wel lief, nou ja lief, nou ja heel lief. Kijk niet zo minachtend.
Groetjes,
Co.